Realiseren van de aangegeven verbetermogelijkheden volgens een gestructureerd programma: |
|
|
|
Op tijd |
|
Meetbaarheid |
|
|
Taakstellend |
|
|
In directe samenwerking met de gehele organisatie |
|
|
|
Ontwikkeling |
|
Nadere detaillering van de gesignaleerde verbeterpunten met alle betrokkenen
|
|
|
Bewustwording |
|
|
Communicatie |
|
|
Acceptatie/adoptie |
|
|
|
Overeenstemming |
|
Overeenstemming met management over de omvang en de noodzaak van de verbeterpunten |
|
|
Afspraken over het projectdoel, de realisatietermijn en de resultaatmeting |
|
Afspreken over te nemen maatregelen
|
|
Implementatie |
|
Realiseren van alle nodige veranderingen om tot het gedefinieerde resultaat te komen, op zowel organisatorisch als op installatieniveau.
|
|
|
Regelmatige en transparante voortgangsrapportage inclusief: |
|
|
Training en coaching |
|
|
Afronding en overdracht |
|
Opvolging |
|
Overdracht naar inbedding van de implementatie naar het verantwoordelijk management van de betrokken organisatie(s) |